MHCS Forum - Powered by vBulletin

Startsidan Forum Köp & Sälj Registrera FAQ (Hjälp) Matrikel Kalender Dagens inlägg

Resultat 1 till 6 av 6
  1. Collapse Details
    Lokala ambassadörer
    MHCS Medlem Per-3641s avatar
    Reg. datum
    jun 2015
    Hej på er forumet och styrelsen,

Jag har skickat meddelande till Bruno, både via siten och mejladressen....inget svar?

Kanske räknas mitt email (gmail.com)som skräppost.. förståeligt idag med all skit som snurrar i världsalltet.

Nu till ämnet efter klagolåten:

Kommun ambassadörer!

Jag har skickat in ett brev till kommunens näringslivsutvecklare ang kommunens lite loja attityd mot husbilsåkare.
    Positivt svar men.....

Jag vill och kan vara vår ambassadör mot kommunen i husbilsfrågor om klubben vill och jag tror att det är mycket vunnet med lokal förankring och engagemang.
    Viktigt att det finns ett delegat från klubben att prata i dessa frågor.

Finns det andra lokala förmågor som vill?? men detta kräver ett delegat från klubben att prata i dess anda.

Hur ser vi på detta???

Ha det bäst // Per
    Svara med citat

2. Collapse Details
    Sv: Lokala ambassadörer
    MHCS Medlem Åke-1447s avatar
    Reg. datum
    aug 2009
    Förslaget låter kul, kan säkert fungera i vissa kommuner. Det finns 290 kommuner i Sverige så det krävs mycket organisation för att det skall bli rikstäckande. Lycka till! Lobbyverksamhet är alltid bra.

//Åke
    Svara med citat

3. Collapse Details
    Sekreterare
    Reg. datum
    sep 2015

Hej Per!
    Ingen dum tanke alls, men jag tror vi skall vänta tills nya styrelsen är på plats. Då hinner övriga medlemmar fundera på vad dom kan bidraga med.
    Hälsningar Gun
    Svara med citat

4. Collapse Details
    Reg. datum
    jun 2015
    Thumbs up
    Hej Forumet,

inte bara negativa tongångar ute i kommunerna.
    Ett litet klipp från Höganäs idag, bra och kul läsning.

Rulla nätt där ute // Per
    Bifogade filer Bifogade filer
    Svara med citat

5. Collapse Details
    MHCS Medlem Åke-1447s avatar
    Reg. datum
    aug 2009
    Sett dina inlägg i HBK Per. Det verkar som att dom uppskattar dina tankar mer än vi gör i MHCS, trist, vi skulle verkligen behöva någon med din glöd. Den finske överbefälhavaren under andra världskriget Marskalk Mannerheim, sade att vill man få något löfte av en ryss måste man sparka honom på smalbenet. Det kanske är det som behövs i den här klubben?

/Åke
    Svara med citat

6. Collapse Details
    Reg. datum
    jun 2015
    Tjenixen,

Bara kul om vi kan få vara med och bestämma när ex kommuner skal anlägga platser för vi har förhoppningsvis mer erfarenhet än de flesta av vad som behövs etc.
    Som sagt skickat brev till kommunen de har svarat väldigt positivt, de kan komma att kontakta både MHCS och HBK när det blir dax med lite input i frågan.

det är detta jag menade med att kanske kunna tjänstgöra som ambassadör i kommunerna, lite lokal förankring av en nationell klubb tror jag kan placera diskussionerna på rätt nivå.
    Jag har skickat mitt kommunbrev till vår styrelse oxå så de är beredda.

ha det gott där ute // Per
    Svara med citat