MHCS Forum - Powered by vBulletin

Startsidan Forum Köp & Sälj Registrera FAQ (Hjälp) Matrikel Kalender Dagens inlägg

Resultat 1 till 5 av 5
  1. Collapse Details
    Golfbanor med plats för husbil/husvagn
    MHCS Medlem Per-3641s avatar
    Reg. datum
    jun 2015
    Tjena på er,

som inbiten men skitdålig golfare fick jag idag "Golfguiden 2017" av svensk golf i brevlådan.
    Tänkte att det finna väldigt många golfbanor som välkomnar husbilsåkare som inte golfar, drar in lite kapital samt att det finns någon på området under inbrotts timmarna.

Ni som då inte är golfare så kommer här en liten länk till svenska banor.

http://www.svenskgolf.se/sidor/golfguiden

Ha det bäst // Per
    Svara med citat

2. Collapse Details
    Sv: Golfbanor med plats för husbil/husvagn
    MHCS Medlem Kåre-1448s avatar
    Reg. datum
    nov 2009
    Citat Ursprungligen postat av Per-3641 Visa inlägg
    Tjena på er,

som inbiten men skitdålig golfare fick jag idag "Golfguiden 2017" av svensk golf i brevlådan.
    Tänkte att det finna väldigt många golfbanor som välkomnar husbilsåkare som inte golfar, drar in lite kapital samt att det finns någon på området under inbrotts timmarna.

Ni som då inte är golfare så kommer här en liten länk till svenska banor.

http://www.svenskgolf.se/sidor/golfguiden

Ha det bäst // Per

Kan konstatera att Mackmyra Golf inte är med på kartan, de har 5..? platser med elanslutning.
    Ligger i Mackmyra 10 km väster om Gävle eller 12 km öster om Sandviken E16, sväng av vid trafikplats Mackmyra
    från båda hållen. Kommer ni från söder Rv 56 fortsätt under E16 vid Valbo köpcentrum åk förbi IKEA, skyltat från vattentornet i Mackmyra
    ta 3:e avfarten i cirkulationsplatsen vid vattentornet sedan 2:a vänster kör ca. 1,7 km.
    Senast redigerat av Kåre-1448 den 2017-04-09 klockan 13:41.
    Svara med citat

3. Collapse Details
    MHCS Medlem Bruno-1303s avatar
    Reg. datum
    apr 2005
    NCG innehåller ställplatser på golfklubbar i Sverige
    // Bruno
    Svara med citat

4. Collapse Details
    MHCS Medlem Per-3641s avatar
    Reg. datum
    jun 2015
    Tjena golfare (o andra oxå som använder golfklubbar som ställplatser),

Ett litet tips i all välmening.

Golfklubbar är kanske mer vana vid mindre bilar som är avsedda för golfspel.
    Var i Blekinge förra våren och kollade med klubben innan jag lämnade bärande mark om var det var ok att parkera.

Nemas problemas, ta till vänster vid avspärrningen tydligt markerat..........

jo jo, 10m in på området blev det en Titanic, sjönk som en sten ner i gräsleran.
    Svor så det osade och blev som vanligt på manligt maner skitilska och skulle lösa detta själv.

15 min när jag senare lerig och trött går in i bilen så sitter min fru sen 30 år snusförnuftig i kabyssen o dricker kaffe.
    Har du provat tfn numret på solskyddet??????

va? efter att andats lite så ringde jag numret "Fiat camper service" och jäklar vad impad jag blev.
    Vi fixar detta, ge oss koordinaterna var du är bara. 35 min senare kommer en bärgare vinschar upp oss och önskar oss lycka till med golfspelet dagen efter.

Kostnad 0,00 kr. Tack Fiat.

Hole in one på er // Per
    Svara med citat

5. Collapse Details
    MHCS Medlem Kåre-1448s avatar
    Reg. datum
    nov 2009
    På tal om Golfbanor så är det stängt för parkering på Gävlegolfen, då en ICA-butik skall byggas intill.
    Kan finnas hänvisning, men, ring dit innan Ni letar Er in.
    Innerstaden i Gävle är också Avstängd mer eller mindre då ombyggnationer av Busshållplatsen i centrum pågår hela sommaren fram till November.
    Samtidigt håller man på att byta Vatten & Avloppsledningar i centrum så Genomfarten är i stort stängd från Norr till Söder och tvärt om.
    Från E16 till ställplatsen kör man Staketgatan som vanligt och höger under järnvägen.
    Kan säga att köra Taxi i Gävle innerstad i sommar är intressant... får man inte en Stroke denna sommar så blir det aldrig.
    Senast redigerat av Kåre-1448 den 2017-05-12 klockan 18:54.
    Svara med citat