MHCS Forum - Powered by vBulletin

Startsidan Forum Köp & Sälj Registrera FAQ (Hjälp) Matrikel Kalender Dagens inlägg

Resultat 1 till 2 av 2
  1. Collapse Details
    Fälgar & Däck
    Roger-678
    MHC Vän
    Arbetade med att lösa lite rabatter åt er på däck, och lyckades få in expressdack.se (en däckgrossist) att släppa till lite.
    Hade ett samtal med Joakim på expressdäck och han ville klargöra att de däck vi handlar genom honom inte är uteslutande till husbilar utan sa att det var helk ok om vi köpte personbilsdäck till grannen.

Men hittade lite roliga fälgar där oxå. Nu vet jag att det är inte så många husvagnar som finns i klubben, men han hade fått in kromade lättmetallfälgar till husvagnar. Lite tufft att glänsa med på campingplatsen. GG Performance Chrome tror jag dom kallades.

Tja, Det är ju dags att planera för vinterföret, så titta in på medlemsrutan under däckrabatter, han har det mesta.
    Har pratat med honom angående andra typer av betalning och han skulle se om han kunde lösa någon annan form än förskott som han har i dag.
    Någon som har ett tips på hur vi skulle vilja ha det som jag kan framföra till honom?

/Roger
    Svara med citat

2. Collapse Details
    Sv: Fälgar & Däck
    Kennethm-50
    MHC Vän
    Den här firman har bra priser:
    www.se.autothek.com/
    Svara med citat