Visa fullständig version : Billig gasol i Mönsterås
Kenth-2152
2009-02-12, 11:57
Vi fyller våra flaskor i Mönsterås.
Företaget heter Timmernabbens Karamellfabrik och ligger utmed E22'an.
Sväng av vid Kronmunken.
Vi betalade 20:-/kg förra året och har inte hört att det skulle vara någon höjning på g.
http://www.kvalitetsgodis.se/
Decker-1659
2009-02-13, 08:02
Ja, där har jag varit inne men inte tänkte man på att köpa gasol när man blev överfallen av alla ljuvliga dofter. Det blev i alla fall ett par påsar med färskt godis. (har för mig det var kanderande hasselnötter) Glöm ej köpa godis om ni ändå skall tanka gasol.
Kenth-2152
2009-02-13, 08:56
Det är väl perfekt!
Göra 2 flugor på smällen. ;)
Man får gå in 2 gånger om man har tur, första gången för att säga till att man vill ha gasol och har man inte jämna pengar måsten gå in igen för att betala.
Misstänker att det snart kommer upp en port-telefon eller liknande på gasolhuset så man slipper traska fram och tillbaka mer än en gång.
Det har varit svårt att betala med kort där tidigare men tyckte jag såg en som köpte godis som betalade med kort senast jag var där.
Man får endast propan där vilket är bra för jag upplever det som både drygare och effektivare. Dessutom behöver man inte tänka på vad man har i behållarna när det är kallt.
Byter man på en mack kan man få blandgas (propan/butan) och därmed problem när kvicksilvret sjunker.
vBulletin® v3.8.7, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.